elensar yaa sen bi daha face yapma bu kadar iğrenç faceler görmedim alakası bile yok ballack hiç benzememiş luganoda kötü r.carlos sadece andırıo yani sana çok ii dienleri hiç anlamıom herhalde hayatlarında ilk kez face görmüşler
Can Baba Birincisi flood yapmışsın, İkincisi de sen ona buna kötü diyeceğine kendin yap da seninkileri de görelim ve umut facemaker olarak görev yapıyorsa herkes haddinni bilip konuşacak ok mi?:mad:
Ume Orjinal Mesajı Yazan: elensar yaa sen bi daha face yapma bu kadar iğrenç faceler görmedim alakası bile yok ballack hiç benzememiş luganoda kötü r.carlos sadece andırıo yani sana çok ii dienleri hiç anlamıom herhalde hayatlarında ilk kez face görmüşler bak hadi yine sevin senin gibi übük adama mesaj yazıyom diye işim gücüm yok git kendi sosyete takımını kekle sen züppe face görmemişler ha korkma o insanlar senden daha kültürlü bırakta onlar karar versin facelerime senin gibi forumda 8 mesajı olan sömürücü deil