ekselaNs_03 Rengi çok açık olmuş 2 ten üzerinde dene bence.. :D Model ve Bmp son derece başarılı ama.. :D :P
Mad_Dragon biraz daha çalışman lazım.mesela eski adidas logosu yerine yeni adidas logosu kullan,yakada biraz aşağıda olmuş:D.ama face e diycek laf yok.:)
Zombie Ali Orjinal Mesajı Yazan: MADDRAGON biraz daha çalışman lazım.mesela eski adidas logosu yerine yeni adidas logosu kullan,yakada biraz aşağıda olmuş:D.ama face e diycek laf yok.:) Eski Adidas Logosu Olmazsa Karizma Olmaz ;) Face Süper Umut
Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: Michael Owen Orjinal Mesajı Yazan: MADDRAGON biraz daha çalışman lazım.mesela eski adidas logosu yerine yeni adidas logosu kullan,yakada biraz aşağıda olmuş:D.ama face e diycek laf yok.:) Eski Adidas Logosu Olmazsa Karizma Olmaz ;) Face Süper Umut ben zaten onu espri olsun diye söyledim.;)
Venom Umut diyecek söz bulamıyorum senin içi, gerçekten kısa denilebilecek bir sürede böylesine gelişme kaydetmen gerçekten inanılmaz. Başarılarının devamını diliyorum:)