ceza_fatalrhymer abi çalışmaların müthiş,sni içtenlikle tbrk ediorum fkt snden bişi istesem yaparmısın haginin face i
03Gs1905 Umut kaç kere diyorum sana fotoğraf koyma diye foruma face diyerekten.Heycanlandırıyorsun gençleri.. :)
03Gs1905 Formaya biraz daha çalışman lazım :D Misal U logosunun yerine SCN logosunu koy.. :D Faceye laf yok süper..
Mad_Dragon olmaz artık böyle şey.resmin arka planı ve forma değiştirilip yayınlanmazki.:mad: o zaman bende resimlerin orasını burasını değiştirip yayınlarım.:D harikasın ume.:D