Immune Hasan Şaş güzel de üst dudağın hani şu kalp denilen kısmı yani bıyığın altindaki bölüm fazla çukur olmuş gibi.Fazla belirgin duruyo biraz daha düzeltirsen daha iyi olacak... EDIT:Ya niye anlatmaya çalışıyorum ki buyur ss :)
Zombie Ali Orjinal Mesajı Yazan: RoNaLDo7_17 Hasan Şaş güzel de üst dudağın hani şu kalp denilen kısmı yani bıyığın altindaki bölüm fazla çukur olmuş gibi.Fazla belirgin duruyo biraz daha düzeltirsen daha iyi olacak... EDIT:Ya niye anlatmaya çalışıyorum ki buyur ss :) Tamam olm ne bağırıyon adama bi işi vardır sonra yapar :D :D :D Allah Allah çocuğa bağırıyo yaa... :D
Immune La ondan deil ben kendime kızdım orda boş boş laf yazıyom ss varken;) yoksa ne bağırcam Umut'a :)
Zombie Ali **Hah!! Şimdi Oldu Fakat Hasan'a Bakınca Bu Kadar Korkunç Değil.Yani Kaşlara Bi Uptade İstiyoruz.Kaşları Biraz Açarsan Seviniriz. :D**
Zombie Ali Orjinal Mesajı Yazan: Ume Hasan normalde de öyle sinirli o ifadeyi bilerek verdim ;) Peki Öyle Olsun.Emeğin İçin Teşekkürler.Oyunuma Eklicem Bunu.
Immune Orjinal Mesajı Yazan: starterbjk ben begenmedim valla umut Buyur umut benim gibi düşünene bi ark. daha ;)