Alperalp™ tottiyi hiç ama hiç begenmedim bence bastan yap ve su ssleri 1024-768 de alsana daha iyi olcak ve hataları daha iyi görüp ona göre yorum yapalım bole ss kucuk olunca pek hatalar belli olmuyor ama emege saydı eline saglık
!nfern0 umut kardşm totti sana yakışmamış,istersen bnm face yaptıım resmi yollayım o daha net ve büyük ;)
Immune Orjinal Mesajı Yazan: _wolff_ o kadar da kötü deil abartmayın sadece süper deil Orjinal Mesajı Yazan: BewarE Haklı arkadaş o kadar kötü değil abartmayın lütfen daha iyi olabilirdi sadece. Hocalar bi de şöle bişey var herkes umut'tan olağanüstü facelere alışınca böyle az buçuk kötü olan bi face "aa bu ne iğrenç" vs gibi tepkilere yol açabiliyo(Şımartalım biras) ;)
03Gs1905 http://www.galatasaray.org/images/home/back_529.jpg bu resimden carussca,oğuz sabankay,mehmet topal,emre asık çıkar efem..
joker2000 Facler cok güzel. Bir yüz paketi upload edersen cok sevinirim. 3 büyüklerin faceleri hepsi olsa daha da süper olur tsk
Immune Kafanın üst kısmı biraz fazla sivrice olmuş, Renk sorunu var gibi, Çok az da ağız da bi yamukluk var gibi.. Onların dışında güzel:)