ha birde şunu sorayım.video'nu izliyorum da,eğer sadece photoshop'ta yaptığın şekilde oyuna ataydın ne olurdu,yani o-edit te ne yapmamız lazım tam olarak? anladğım kadarıyla o-edit teki 3d kısımda,göz boşluğunun tamamen boşmu olması lazım,yani arkada camoranesi'nin (videoda :)) texturesindeki gözlerinin gözükmemesi mi lazım?