ark. lar bugün bilgisayarcıya sordum pc yarın hazır olcakmış o yüzden yarın en az 1 face yaparım
abbiah, pc formatlandığı için klosede uçtu başka bi versiyonunu yaparsam link veririm
emirhan__17 face yapma anlatılarak kavratılacak bişey değil ben templere baka baka öğrendim mesela;)ciddiyim bu mesajı diğer arkadaşların konusuna atmanda ayrı bi konu ya neyse:rolleyes:
dede_53 sana gelince serdar facesini düşünüyorum sağolun..