Orjinal Mesajı Yazan: Ume
Eyw Sağolun:)
Limk veremem çünkü pc çöktü:) bugün formata yolladım ek donanım filanda alıcam cuma günü gelicek pc Tabi Facelerde:)
facepack 3ü indirdim
şimdi bu dosyaları dkz ile import ediyoruz da
dosya isimlerinde bi değişiklik yapıcazmı yada
import etmeden kitserver ile kullanabiliyomuyuz ???