phatuphatu Orjinal Mesajı Yazan: RoNaLDo7_17 Bence ronaldinho yine her zamanki gibi olmamış ama bu adamın facesi zaten zor:D walla çok haklısın bu adamın face bütürlü gsl olmuo ama PES deki face den kat kat gsl;)
Ume Orjinal Mesajı Yazan: RoNaLDo7_17 Bence ronaldinho yine her zamanki gibi olmamış ama bu adamın facesi zaten zor:D Nereleri olmamış Söylersen sevinirim..
Ume Barış abi sen ne diyosan odur:D aka_53 kardeşim isteğini güzel bir resimle bildirsen daha makbule geçmezmi?
xxxxxxxxxxxxxxxx Orjinal Mesajı Yazan: darcheville Drogba olmamış :S Seninkinden daha güzel bence. Çok kaliteli olmuş ume gerçekten.