Orjinal Mesajı Yazan: 3a
ume çalışmaların başarılı bu arada expert ben zidaneyi yaptım facer in konusundan ulaşabilirsin.
Kendi reklamını kendi konunda yapman iyi olacaktır. Bu şekilde başkalarının konusunu sabote etmiş oluyorrsun. Umut bir şey demiyor olabilir ancak yine de bu konuyu sabote etmeni gerektirmez.
Ayrıca Umut, Cicinho çok güzel olmuş. Gökhan Ünal'ı başka resimden yapmayı dene.