Ume yara izi bize göre solda yav sağını solunu unuttun galiba :D konu dağıldı yav Riberye Yorumları Alayım Buyur Yara izi
Ume hayır oraya yara yapmadımki abi tamam kapat konuyu yav bak konu dağıldı güzel olmuşmı olmamışmı onu söle gözün sevem
ExPeRT_06 freezing blow konuyla tamamen alakasız ama dün zidane atıldığında o kupanın yanından geçerken böle bi fotoğraf yakalamak benim çok içimden geçmişti tebrik ediyorum valla kupanın fotoğrafı ayrıca içimi okumuşsun ne diyim...
tango18 öncelikle seni oks için tebrik ediyorum arkadaşım daha sonrada yapmış olduğun facelerden dolayı başarılarının devamını bekliyoruz her iki konudada...
Ume Crouchu yapmışım zaten sayfalara bak görürsün Yıldıray ve riquelme için güzel bir foto olursa bana Pm olarak at neden olmasın :)
isik_fb ben faceleri oedit le yapıyorum ama bin dosyası olrak kaydedemiyorum nasıl kaydedicem?yardımcı olursan sevinirim Ume abi
Ume Valla kardeş ben o-edit az-çok biliyom photoshop bilmiyom facelerimi photo editor ile yapyom Ama Yanlış Hatırlamıyorsam şöyle fileden saveye basıyon sonra o-editi kapatıyon sonra o küçük pencereden sağdaki oedit tıklıyon bitiyor.:)
Hakan Kadir Balta bulabildigim fotolar iste buyur sende daha kaliteli resim varsa onunla yap bide crouchun linki kacıncı sayfada yaw aradım bulamadım http://img20.imageshack.us/img20/73/caak3h0x9ja.jpg http://img163.imageshack.us/img163/6886/166380l4fw.jpg http://img163.imageshack.us/img163/872/1108639598lebenslauf4dh.jpg
Hakan Kadir Balta ok kusura bakma bulamadım resimleri master lig yapıyomda hani bunların face leri olursa oyuna zevk katıcak bu arada oks icin tebrikler diyarbakırdan ha ne ii bende oralı sayılırım 10 senem orda gecti 5.sınıfa kadar ama unuttum simdi oralari neyse crouch icin saol digerlerini beklicem bi kac istegim daha olabilir ona gore:)
isik_fb ume abi senden çok şey istiom galba ama sen face yaptığın programın linkini bana özel mesaj olarak atar mısın