Gökhan Gözler Ve Dudak Düzelirse Muhteşem Ellerine Sağlık. Hadi Bakim OKS"den de Güzel Bir Sonuç Bekliyoruz Senden.
Ume Saolun. Canım Sıkıldı Bir Ribery Face Yapayım dedim. Ribery ( Kalleş ) Download Not: Saç Mystiq'e Aittir.
ExPeRT_06 ribery için ilk yorum yani ilk dikkatimi çeken şey yara izi sağ taraftaydı neyse düzeltirsin onu bi de yara biraz daha nelirgin olursa ii olur yani gerçekte ki gibi..Burda biraz fazla normal durmuş yüzü gözünü filan biraz daha yamultsan yarayı biraz daha koyu yapsan daha belirgin ve güzel olur...
Ume Evet Arkadaşlar müjdeyi veriiyorum OkSde il genelinde 61. olmuşum yani %90 Fen Lisesine Giriyorum Bu müjdeli haberi sizle paylaşmak istedim :D:D:D:D
ExPeRT_06 abicim güzel de dediğim gibi yara izi sağ taraftaydı yaa yoksa ben mi yanlış görüyom resmi :D
ExPeRT_06 Orjinal Mesajı Yazan: Ume Yara İzi Bize Gore Solda Riberye göre sağda normaldede öyle zaten. abi yara izi bize göre solda diil ki sağda ben mi yanlış görüyom diom ama öle yani bariz belli yara izi bize göre sağda