3a kardeş facelerinde bi hata gördüm çokiyiler ama hemen hemen hepsinde kafayla boynunun birleştiği yerde belirgin bi çıkıntı var lütfen yanlış anlama.
ExPeRT_06 ayy bi man utd li olarak manchester daki en sevmediğim adam :D inşallah gider de kurtuluruz.neyse cicinho çok hoş...Heinzin alnı biraz fazla açık...Van nistelrooy gözler çekik :(
phillyers mustafa doğan ve nistelroy güzel olmuş roberto carlosunda çok daha iyisini yapabilirsin.kolay gelsin iyi çalışmalar:)