.Dennis. Orjinal Mesajı Yazan: SAKA_ONUR peker varsa izlemedğim diziyi bile izlerim forever peker.. edit:anasayfadaki başlık sonradan deişio zaman geçince :D walla!!!:) o zmn nie yöneticiler hemen ZART die kilitlio :D:D:D konuları
typhlosion onlar konu editlemedikleri için belkide yeni örenmişlerdir yani ben benim transferim için başlığı deiştirdiğimde bir süre sonra deişti yada onlar deiştirdiklerinde hemen deişiyor :)
Tearaway en üstteki adamın adı neydi ya ilk konuyu gördümde dizinin artık 5 para etmiceni düşünüyodum ama cok yerinde birine almışlar daha fazla renk gelebilir
Makaay peker açıkalın varsa izlenir o dizi,asuman dabak'ın da tatlı hayattaki performansı mükemmeldi.diger elemanı organize işlerde izledim ama atanın yerine nası gececek bilemiyorum
Ozzy_AFR Orjinal Mesajı Yazan: _TaYFo_ Baya önceden belli olmuştu zaten ama gene de iyi etmişsin ayrıntı bakımından.. Ayrıca diziden Evrim Akın ve Bülent Polat ta ayrıldı.Avrupa Yakası krizde.. ooo onlarda yoksa :d :d izlemem artık ben bunu
Eagle_Claw Peker açıkalın ile yasemin dabak çok komik oyuncular ama evrim akının ayrılmasına üzüldüm.
W0LF **Bomba Şahan Gökbakar.Gelirse Ata Demirer'i aratmaz.Hem zaten Atasıda Şahanıda senaryoyu oynayacak. İkisininde aynı türden programı var, Korsan TV mi güzel yoksa Dikkat Şahan Çıkabilir mi ? **
cracks ata demireri pek sevmem ama diziyle bütünleşmişti.başkasının doldurcaını sanmam ama peker açıkalın iibi transfer olmuş.
cankanft **Dizi'nin bittiğine eminmisiniz arkadaşlar?Bu yeni gelen vatandaşlar lise 2 öğrenci'siydi.Daha lise 3 var yahu :)**
CHaMPioN77 **Sanmıyorum bittiğini. Arka plandaki bayan figüranlardan birtanesi arkadaşım. Geçen gün konuştum, bize gelecek sıra, konuşmalarımız felan olacak dedi. Hadi hayırlısı...**
Ozan JK Orjinal Mesajı Yazan: .Wolf. Bomba Şahan Gökbakar.Gelirse Ata Demirer'i aratmaz.Hem zaten Atasıda Şahanıda senaryoyu oynayacak. İkisininde aynı türden programı var, Korsan TV mi güzel yoksa Dikkat Şahan Çıkabilir mi ? şahanın kardeşi gelcek die biliyom ben şahan gelmicekmış