steros sacma sapan bir dizi adam calısmıyo dersleri hep 1 hukuk a giriyo nasıl anlamıyorum bu diziyi 2 sene once bitmesi lazımdı
cmc Orjinal Mesajı Yazan: ozankoc130AfRiCaNisM Orjinal Mesajı Yazan: _TaYFo_ Baya önceden belli olmuştu zaten ama gene de iyi etmişsin ayrıntı bakımından.. Ayrıca diziden Evrim Akın ve Bülent Polat ta ayrıldı.Avrupa Yakası krizde.. ooo onlarda yoksa :d :d izlemem artık ben bunu Aynen Ozan sana katılıyorum onlar yoksa bende izlemem...
Anxiety Orjinal Mesajı Yazan: _UndeRTakeR_ ata'sız avrupa yakasının tadı olmaz Zaten ilk bölümden anlarız eğer tat olmazsa izlemeyiz kardeş Ama peker açıkalın da iyi işler başarır gibime geliyo.
Mozzy Arkadaşlar Prison Break ın henüz Türkiye 'de yayınlanmayan Sezon 2 bölümlerinden birkaç resim buldum paylaşayım dedim.Aradım ama verildiyse özür dilerim... http://www.prison-break.fr/galerie/episodes/201/epi-201-1.jpg http://www.prison-break.fr/galerie/episodes/201/epi-201-2.jpg http://www.prison-break.fr/galerie/episodes/201/epi-201-3.jpg http://www.prison-break.fr/galerie/episodes/201/epi-201-4.jpg http://www.prison-break.fr/galerie/episodes/201/epi-201-5.jpg
Ozan JK oo çok sewiyom bu diziyi saol ozan valla süper olcak 2. dönem bölümleri. 4.resimdeki adam kesin FBI ajanı
Mozzy Evet tekrarlarını oturdum bir daha izledim. Saat 21:00 da izliyorum. Yetmiyor gece 01:30 da bi daha izliyorum.:)
phillyers ya bi bilginiz varmı ikinci sezon cnbc-e'de yayınlanmıycakmı...yoksa bölümlerin birikmesini mi bekliyorlar:confused: edit: arkadaşlar şimdi cnbc-e nin sitesinden baktım ocakta yeni bölümler başlıyomuş:D
T MAC 62 Bu haftaki bolumun sonundaki Peker Acikalin'in cakkidi dans videosunun linki bulan atsin lutfen
phillyers &mode=related&search=">&mode=related&search= &mode=related&search=">&mode=related&search= iki tane buldum ztn o bölümdede iki sahne vardı:)