Bir insan bu kadar pişkin, bu kadar vurdumduymaz olur. Ve biz hala böyle insanları el üstünde tutuyoruz. Yok Show TV ye ekimde geçecekmiş. Show TV de biraz akıl varsa almasın. Nasıl ki daha önce bölümü başına 40 bin dolar aldığı Kurtlar Vadisi'nin tekrar bölümlerini bir anda kaldırmışsa, aynı şekilde Mehmet Ali Erbil'i de hiç başlatmadan sözleşmesini feshetmeli.. Ama bu onun suçu değil biz Türk halkının suçu kesinlikle. Kendimi bildim bileli Türk halkı olarak sululuğu seven bir yapıdayızdır. Bu da bunu yapıyor...
Ha ayrıca o cinsi organı gözüken arkadaşa da yazık ama kendisinin de hatası var tabi ki. Mesela onun elinde maymun olmak gibi. Zorunluluğu olmamasına rağmen her gün gelmesi gibi. Bi sürü tip adamı toplayıp her gün aynı espriyi yapan o adamında artık ne iş yaptığını bilmek istiyorum. Sunucu desen değil, oyuncu desen değil (tabi ki izlediğim filmlerden yola çıkıyorum mesela bi Hababam Sınıfı berbattı not: kendi görüşümdür üstüne yorum yapılıp konuyu dağıtmayalım) işadamı desen değil, showman biraz espri yapar hani o da değil..