Eagle_Claw Mehmet Ali Erbil salağın tekidir şaklabanlıkla para kazanıo bunları nie izliolar hala anlayamadım!
OzGE_ arkadaşlar sakin olun,hakkında konuştuğunuz insan burada değil bu yüzden tek taraflı konuşup insanların fikirlerinde etkili olmayın.
RubenMartin bu mehmet ali artık tv leri sirk yerine çevirmiş kafasına estiğini yapan, yıllardır bayık esprileriylede geçinen bir öküzcandır... Kovulmuş iyi olmuş bide dövselermiş..
blueeda zaten kovulmak için yapmış showa gitcek ya.yani olay olmadan önce işi bitirmişler maliyle..olan atv'ye olcak işte
TheMaNqLeR birkaç tane özürlü, tikli adamları toplayıp onlarla dalga geçen , onların da aklı ermediği için birşey demediği bir programdı. Show eğer bu olaydan sonra onu alırsa çok ayıp etmiş olur.. reyting aldığı o tikli özürlü insanlara bunları yapması çok ayıp.. bakalım show da kimlerle dalga geçecek.. Artık esprileri de felaket zaten..
Kokane Eger dosya olarak PC'nizde istiyorsaniz TIKLAYIN... Evet belki alay ediyor ama kac garibana yardimci oldu. O Jazz'e (artik Cez mi Jazz mi) o bakiyor. Tamam belki okadar oynanmaz insanlarla ama onun yaptigi yardimlarda az degil. Adam deli ne yapsin ;)
TheMaNqLeR Orjinal Mesajı Yazan: Kokane Eger dosya olarak PC'nizde istiyorsaniz TIKLAYIN... Evet belki alay ediyor ama kac garibana yardimci oldu. O Jazz'e (artik Cez mi Jazz mi) o bakiyor. Tamam belki okadar oynanmaz insanlarla ama onun yaptigi yardimlarda az degil. Adam deli ne yapsin ;) eğer öyleyse iyi ama onların aklı ermediği için de onları kullanıyor..
KalkVeSavas Jess e fln hastayım ben,hacıbabaya gittik fln diyor ya. Manyak programdı,ama birsürü kadının orası burası ciddi anlamda görünüyordu.Kapanmaması hata olmuş bu zamana kadar.
MoonLord Konu ile alakası yok ama birde Billur Kalkavan, Canlı yayında köpek tarafından tacize uğramış bunun videosu var mı komiğime gitti de :D
Necaty Arkadaşım burası 18+ bir forum değil olamazda lütfen konu le alakası olsun olmasın ahlaksız paylaşım yapmamızı isteme..
MoonLord taciz dediysek o kadarda şey değil ayrıca bu konudan daha hafif bir konu... yine de kusura bakmayın.
m0K0k0 ben o billur kalkavanı izlemiştim tv makinasında gösteriyodu köpek git gel yapıyodu zazhauuhazzuhaauh kadın zaten ben köpeğimin önünde sevişiyorum diyodu zahuahuauh :D
_Freestyler Sıkıldım artık bu adamdan ne o 30-40 tane kadın ellerinde peçete alıyor eline mikrafonu -car car bağarıyor nedir burdaki amaç...
Dark_Blue Orjinal Mesajı Yazan: bilengoker ben o billur kalkavanı izlemiştim tv makinasında gösteriyodu köpek git gel yapıyodu zazhauuhazzuhaauh kadın zaten ben köpeğimin önünde sevişiyorum diyodu zahuahuauh :D Bnde Tv makinasında gördümm...kopmuştum yaa:D:D
MoonLord Orjinal Mesajı Yazan: dark_blue Orjinal Mesajı Yazan: bilengoker ben o billur kalkavanı izlemiştim tv makinasında gösteriyodu köpek git gel yapıyodu zazhauuhazzuhaauh kadın zaten ben köpeğimin önünde sevişiyorum diyodu zahuahuauh :D Bnde Tv makinasında gördümm...kopmuştum yaa:D:D Yaaaa ben de merak ediyorum bulamıyorum şunu sadece nette haber olarak okudum.
Eyvallah Orjinal Mesajı Yazan: MoonLord Orjinal Mesajı Yazan: dark_blue Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: bilengoker ben o billur kalkavanı izlemiştim tv makinasında gösteriyodu köpek git gel yapıyodu zazhauuhazzuhaauh kadın zaten ben köpeğimin önünde sevişiyorum diyodu zahuahuauh :D Bnde Tv makinasında gördümm...kopmuştum yaa:D:D Yaaaa ben de merak ediyorum bulamıyorum şunu sadece nette haber olarak okudum. ilk sayfada var dostum.....