http://medyatava.com/video/mali.wmv
daha net..
ATV ERBİL'N PROGRAMINI YAYINDAN KALDIRDI. ERBİL EKİM AYINDAN İTİBAREN SHOW TV'DE
11.06.2006 10:16
Canlı yayında yaşanan olay sonrasında atv yönetimi, RTÜK kararını beklemeden Mehmet Ali Erbil'in programı Ya Şundadır Ya Bunda'yı yayından kaldırdı. Erbil, bir süre önce Show TV ile anlaşmıştı.
atv yönetimi yaptığı açıklamada, "Benzer olaylar sebebiyle, yapımcı ve sunucuyu defalarca uyarmamıza rağmen, toplumun ahlaki değerlerine ters düşen, ilkeli yayıncılık anlayışımızla bağdaşmayan ve seyircilerimize saygısızlık niteliğindeki bu davranışı kabul etmemiz mümkün değildir. Bu nedenle adı geçen programı süresiz olarak yayından kaldırmış bulunuyoruz" dedi.
Mehmet Ali Erbil ise bu dururmu, "Show TV ile anlaştığım için zaten bahane arıyorlardı. Bu onlara fırsat oldu" diyerek değerlendirdi. Erbil'in programını hazırlayan Sinevizyon şirketi ise bir süre önce yeni yayın dönemi için Show Tv ile anlaşmıştı. Erbil, ekim ayından itibaren Show TV'de ekrana gelecek.
bi prgramın daha sonuna geldik
MEHMET ALİ ERBİL'DEN MEDYATAVA'YA AÇIKLAMA: TÜRK HALKINDAN ÖZÜR DİLERİM
10.06.2006 15:49
MEDYATAVA-Dün akşam atv ekranlarında canlı yayında bir kişinin pantolonu indiren ve ekranda cinsel organının gözükmesine neden olan Mehmet Ali Erbil, konuyla ilgili Medyatava'ya açıklama yaptı...
Medyatava'ya yaptığı açıklamada bugüne kadar binlerce canlı yayın yaptığını söyleyen Mehmet Ali Erbil, arada böyle talihsizlikler yaşadığını ve çok üzgün olduğunu belirtti. Şu an Antalya'da bir organizasyon için bulunan Erbil şunları söyledi:
"Program öncesinde eleman içine tayt giyecekti, ben de pantolonunu indirdiğimde taytla kalacaktı. Ancak canlı yayın heyecanından olsa gerek tayt giymeyi unutmuş. Böyle bir olay yaşadığım için çok üzgünüm. Tam bir iş kazası, herhangi bir art niyet aranmamalı... Nasıl bir mankenin başına podyumda göğsü açılıp iş kazası geliyorsa, benim de yaşadığım böyle bir iş kazası oldu. Çok üzgünüm, Türk halkından özür diliyorum
:)