alexandro06 arkadasım seni üzmek istemem ama pek iyi olmamıs.r.carlos iyi olmus.digerleri iyi degil.ama emege saygı..........
Doan Orjinal Mesajı Yazan: alexandro06 arkadasım seni üzmek istemem ama pek iyi olmamıs.r.carlos iyi olmus.digerleri iyi degil.ama emege saygı.......... önemli olan yoru yapmanız bende bu yorumlara göre hareket ediorum
Doan Orjinal Mesajı Yazan: alexander ballack ve ibrahim akın hariç diğerleri çok güzel onları yeniden bi el at en iyisi yorum için saol arkadaşım