uurture ilk facense sorun yok bende güzel yapamıyorum face ondan sitelere aktarmıyorum nobrede sakal hoşuma gitmedi çok köyü olmuş sakal ama diğer yüz kısmına dikkatle bakınca gerçekten güzel gözüküyor tebrikler.;)
Doan ilk facense sorun yok bende güzel yapamıyorum face ondan sitelere aktarmıyorum nobrede sakal hoşuma gitmedi çok köyü olmuş sakal ama diğer yüz kısmına dikkatle bakınca gerçekten güzel gözüküyor tebrikler.;) [/QUOTE yorumun için teşekkür ederim... Doan http://rapidshare.de/files/21778708/unnamed_2008.bin.html Doan yorumlarınızı bekliyorum Doan http://rapidshare.de/files/21805897/unnamed_2052.bin.html Doan http://rapidshare.de/files/21806052/unnamed_1903.bin.html Doan neden kimse yorum yapmıyor? çok mu kötü olmuş? Doan fatih tekke... uurture Orjinal Mesajı Yazan: Doan http://rapidshare.de/files/21806052/unnamed_1903.bin.html arkadaş ellerine sağlık süper bir face yapmışsın mükemmel valla ama fatih tekke olamamış kusuruma bakma update yap fatih tekkeye Doan sağol arkadaşım uyarını dikkate alıcam 3a ofofofof mükkemmel .çirkindiyen salak simdi görsün Sonraki Sayfa »
uurture Orjinal Mesajı Yazan: Doan http://rapidshare.de/files/21806052/unnamed_1903.bin.html arkadaş ellerine sağlık süper bir face yapmışsın mükemmel valla ama fatih tekke olamamış kusuruma bakma update yap fatih tekkeye