anelkaalexappiah abi bişey soracam sen facelerini nasıl yakından gösteriyorsun mesela benim ki böyle seninkiler ise daha yakından gözüküyor bende bunu soracaktım yani sende sadece adamın suratı gözüküyor bende ise print screen yaptığım herşey
Doan paint te aç resmi istediin yerini kes ve yeni bi sayfa açıp yapıştır oraya ve kaydet ben bu şekilde yapıorum en kolayı bu bence
phillyers ilhan mansızı o bmpyle y ten üzerine yapsan daha ii olur.runje ve lincoln güzel olmuş.ii çalışmalar:)
Doan Orjinal Mesajı Yazan: phillyers ilhan mansızı o bmpyle y ten üzerine yapsan daha ii olur.runje ve lincoln güzel olmuş.ii çalışmalar:) yorumun için teşekkür ederim