ALTAY Sakaraya'nın Puan Cetvelinde üstündeydi, ALTAY 2'li avarajda Antalya'nın üzerinde oluodu. Yani olaya böle bakarsak 2 takımda normal şartlarda ALTAY'ı geçemiyor,geçemeyecekte. ALTAY hakketmişti Mİlyonlarca İzmir li Süper lige hasret ATATÜRK stadyumu Binlerce kişiyi bekliyordu ama olmadı napalım. Herşeyi hakketmiştik herşeyi... Sakarya yakışıo süper lige ben bizi yeneceklerini biliordum. Tek maçlarda Şansımız biraz az oluyor. Ama haketmeyen bi takım var ise o kesinlikle ANTALYA' dır. Şaibeyle ve 2-3 oyuncusuyla çıktı. Düşceğine garanti verebilirim en azından hislerim o yönde. Bi Antalya'lı arkadaş var sanırım korumaya çalışıo haklı yaa bişi denemez çıktınız atarsın lafı seneye bu forumda olursan GÖRÜŞÜRÜZ SENLE ( ! ).
Maça gelirsek çok güsel bi maçtı Sakarya'nın kadroya bi bakarsanız bu kadroyla süper ligde kalabilir yani düşse bile zor düşer. Kaliteli kadronun kıymetini bilen takım ALTAY'ı yendiler. Tebrik ediyorum. Taner'i de kutluorum ilk gol sanırım ALTAY'lı defansa çarptı ama güzeldi. Son gole laf yok. ;) Yalnız ALTAY'lı 13 numaraya dikkat ettiniz mi ? Çok teknik. Bence değerlendirilebilir bi yetenek gibi.