Ozzy_AFR Orjinal Mesajı Yazan: bEsT_7rOnALDo ALTAY Sakaraya'nın Puan Cetvelinde üstündeydi, ALTAY 2'li avarajda Antalya'nın üzerinde oluodu. Yani olaya böle bakarsak 2 takımda normal şartlarda ALTAY'ı geçemiyor,geçemeyecekte. ALTAY hakketmişti Mİlyonlarca İzmir li Süper lige hasret ATATÜRK stadyumu Binlerce kişiyi bekliyordu ama olmadı napalım. Herşeyi hakketmiştik herşeyi... Sakarya yakışıo süper lige ben bizi yeneceklerini biliordum. Tek maçlarda Şansımız biraz az oluyor. Ama haketmeyen bi takım var ise o kesinlikle ANTALYA' dır. Şaibeyle ve 2-3 oyuncusuyla çıktı. Düşceğine garanti verebilirim en azından hislerim o yönde. Bi Antalya'lı arkadaş var sanırım korumaya çalışıo haklı yaa bişi denemez çıktınız atarsın lafı seneye bu forumda olursan GÖRÜŞÜRÜZ SENLE ( ! ). Maça gelirsek çok güsel bi maçtı Sakarya'nın kadroya bi bakarsanız bu kadroyla süper ligde kalabilir yani düşse bile zor düşer. Kaliteli kadronun kıymetini bilen takım ALTAY'ı yendiler. Tebrik ediyorum. Taner'i de kutluorum ilk gol sanırım ALTAY'lı defansa çarptı ama güzeldi. Son gole laf yok. ;) Yalnız ALTAY'lı 13 numaraya dikkat ettiniz mi ? Çok teknik. Bence değerlendirilebilir bi yetenek gibi. her zaman her yerde hodri meydan !!! Artık hazmedin.. !!! milyonlarcaymış insan binlerce yazar bari :d Nerde ksk lisi göz göz lüsü :d
Ozzy_AFR Orjinal Mesajı Yazan: SAKA_ONUR İLAHİ ADALET YERİNİ buldu sonuçta sakarya tekrar süperligde.... hayırlı olsun kardeş çok sevındım sakaryanın gelmesine inşallah super ligde beraber kalıcı oluruz ;)
cingo Geçen sene son hafta el ele Sakarya'yı ligden düşüren Malatyaspor, Samsunspor, Diyarbakırspor 2. Lig'de. Sakaryaspor ise yeniden Süper Lig'de. Sizce tesadüf mü ? Bence ilahi adalet.
The Patriot **Sakarya tek kelimeyle mükemmeldi hele o M'bayo yok mu ne oynadı herif helal olsun walla**
typhlosion Orjinal Mesajı Yazan: cingo Geçen sene son hafta el ele Sakarya'yı ligden düşüren Malatyaspor, Samsunspor, Diyarbakırspor 2. Lig'de. Sakaryaspor ise yeniden Süper Lig'de. Sizce tesadüf mü ? Bence ilahi adalet. dedim ya ilahi adalet yerini buldu işte !
Starbury Altay Altay diye biryerlerimiz yırttık adamlar bizi dünya aleme rezil ettiler Sakaryalıları tebrik ediyorum
Eagle_Claw Keşke Altay çıksaydı sakaryayla ufak bi hesabımız vardı(es - es olarak) neyse sakaryaya başarılar bu arada sakarya tuncayın eski kulübüydü dimi;)
Ozan JK Orjinal Mesajı Yazan: bEsT_7rOnALDo ALTAY Sakaraya'nın Puan Cetvelinde üstündeydi, ALTAY 2'li avarajda Antalya'nın üzerinde oluodu. Yani olaya böle bakarsak 2 takımda normal şartlarda ALTAY'ı geçemiyor,geçemeyecekte. ALTAY hakketmişti Mİlyonlarca İzmir li Süper lige hasret ATATÜRK stadyumu Binlerce kişiyi bekliyordu ama olmadı napalım. Herşeyi hakketmiştik herşeyi... Sakarya yakışıo süper lige ben bizi yeneceklerini biliordum. Tek maçlarda Şansımız biraz az oluyor. Ama haketmeyen bi takım var ise o kesinlikle ANTALYA' dır. Şaibeyle ve 2-3 oyuncusuyla çıktı. Düşceğine garanti verebilirim en azından hislerim o yönde. Bi Antalya'lı arkadaş var sanırım korumaya çalışıo haklı yaa bişi denemez çıktınız atarsın lafı seneye bu forumda olursan GÖRÜŞÜRÜZ SENLE ( ! ). Maça gelirsek çok güsel bi maçtı Sakarya'nın kadroya bi bakarsanız bu kadroyla süper ligde kalabilir yani düşse bile zor düşer. Kaliteli kadronun kıymetini bilen takım ALTAY'ı yendiler. Tebrik ediyorum. Taner'i de kutluorum ilk gol sanırım ALTAY'lı defansa çarptı ama güzeldi. Son gole laf yok. ;) Yalnız ALTAY'lı 13 numaraya dikkat ettiniz mi ? Çok teknik. Bence değerlendirilebilir bi yetenek gibi. %100 katılıyom altayın tesislerinin bulunduğu semtte izledik maçı(gaziemir) atmosfer süperdi burda herşey hazırdı (kutlamalar falan) ama olmadı gelecek senelerde artık ne yapalım.ozankoç ben bir göztepeliyim ama Altayı destekledim bi izmir takımı olarak çevremdeki göztepeliler de altayı destekliyordu hem