Yüzde yüz psikolojik rahatsızlığı olan insanlıktan nasibini almamış belkide yeterli düzeyde aile sevgisi bulamamış birinin yaptıklarını din ile bağdaştıranları alkışlıyorum!.
Yeter artık salak salak konuşup canımı sıkmayın benim konuyu en sonunda şeriat istemeye kadar getirenlere bu sözlerim,şeriat istiyorsanız defolup gidersiniz.Herkez dinini kendine göre yaşar ve inandığı sonuca göre hareket eder.Bu konunun içinde Atatürk lafını ağzınıza bile almayın.Şu anda cezaların kıştırtıcı olmamasıyla ve düzgün düzenlememesiyle şeriatı yüceltmek anca sizin aklınıza gelir .En büyük dayanağınız osmanlı değilmi yok eli 600 yılda eli kesilen insan sayısı filan bunlara inanmak için aptal olmanız gerekir ki osmanlının refah düzeyinde olmadığı son zamanlarına doğru yaşananları hatırlayın sadece işinize gelenleri hatırlamayın katı dini kurallar yüzünden Avrupa ilerlerken nasıl yerimizde saydığımızı aklınıza getirin .
O çok istediğiniz Şeriatla yönetilen ülkelerde hiç suç olmadığını zannediyorsunuz siz onlar petrol yatakları üzerinde oturmaktan başka hiçbir işleri olmayanlar.Bastırılmış duyguları yüzünden olanları haberlerde ara ara görüyoruz .
En aptalcasıda ikide bir kurandan ayetler alınıp koyulmasıdır emin olunki böyle yaptıkca inananları dinden dahada soğutuyorsunuz. Dediğim gibi karışmayın kimsenin dinini nasıl yaşadığına ve hiç boşuna beklemeyin istediğiniz bu ülkede kesinlikle olmayacak !!