Laik düzeni yok etmeyen isteyen Allah’ın askerlerine(!) sesleniyorum. Şeriat iyi bir yaşam için çözüm müdür? Şeriat insanları daha erdemli mi yapıyor? Peki ya I. Dünya Savaşı’nda kendi Halifelerine ihanet edip, Hıristiyan İngilizlerle işbirliği yapan Araplarda şeriat yönetimi altında değil miydi? Onların hem vatanlarına hem de Müslümanlıklarına ihanet etmelerini engelleyemeyen şeriatın, 600 senelik Osmanlı tarihinde sadece 40 tane hırsızlık olayı yaşanmış olmasını sağlayabileceğine inanıyor musun? Şeriatı savunmak için bundan daha aşağılıkça ve geri zekalıca bir yöntem izlenebilir miydi?
Şeriatın günümüze gelmesini isteyenlere sırasıyla, gerici, dinci, İslamcı, şeriatçı ve yobaz denir.Bizim hukuk sistemimiz çağın ve uygarlığın gereksinimlerine uygun bir şekilde düzenlenmiştir. Bu sistemde iki kadın şahidin bir erkek şahit yerine tutulması veya kadınların bazı durumlarda dövülebilmesi gibi uygulamalar asla yapılmaz. Çünkü sizin düşmanlığını yaptığınız bu devlet, kadınları layık oldukları yere, yani erkekle eşit statüye sokmak amacındadır. Bundan beş yüz senenin, bin sene öncenin kanunlarıyla yönetilen toplumların çağdaş uygarlık seviyesinden çok uzakta oldukları inkar edilemez bir gerçektir.
Kemalizm için din, sadece bir vicdan meselesidir ve herkes kendi vicdanının emrine uymakta serbesttir. Bunun dışında dinin devlet işlerinde veya bilimin yönlendirilmesinde herhangi bir rolü yoktur. Laik devlet düzenini beğenmeyenler için tek çare İran’a yada Suudi Arabistan’a kaçmaktır. Çünkü Türk halkı ve gücünü ulusundan alan Türk Silahlı Kuvvetleri, laik ve demokratik Cumhuriyet’in yenilmesi imkansız güvenceleridirler.