Arkadaşlar 1.lik için favori gösterilen Belçika'nın finale bile çıkamadığı,
Bosna Hersek,Yunanistan,Romanya,İsveç,Hırvatistan ve Makedonya gibi büyük favorilerin
zar zor bir yere geldikleri,
Adeta 1 fincan kahve verir gibi komşuların birbirlerine oy verdiği,
Bırakın yüzlerini daha isimlerini bilmediğimiz üyelerden oluşan bir grubun 1. olduğu,
Sertab taklidi kaografi (ki zaten Andre'ye Ermeni Sertab diyorlar) ve Türk ezgileri ile dolu bir şarkı ile katılan ve soykırım yalanıyla Avrupa'yı kandıran Ermenistan'a oy yağdığı(Biz nasıl 10 puan verdik hayret!) ,
Teknik sorun dolu bir organizasyonun olduğu(Türkiye'nin şarkısının son kısımları teknik hatayla çöktü) ,
Bir EUROVİSİON ŞARKI YARIŞMASI sizce gerçek bir yarışma olabilir mi?
Bunları Türkiye 1. olsada söylerdim sonuncu olsada!Ama hala bir Eurovision fanıyım ve bu yarışmanın düzeleceğine , Türkiye'nin daha başarılı olacağına inanıyorum ve Sibel Tüzün'ü österdiği üstün performans ve aldığı İYİ SONUÇtan dolayı(11/38) TEBRİK EDİYORUM ve İngilizce söylediği için ona TEŞEKKÜR EDİYORUM.
Bu arada Eurovision denince akla ilk olarak TRT gelir ve bunu değiştirmeye kimsenin hakkı yoktur.TRT bu sene iyi bir iş yapmıştır ve seneye daha iyisini yapacakların hiç şüphem yoktur.