lordi 1. olay budur.
hollanda 2908 puan verdi, almanya 957 puan verdi diye de kandırmayalım kendimizi. onlar vermiyor o puanları, oradaki türkler veriyor. süperstar'la değil, çok çok daha dandik bi şarkıyla katılsak bile oradaki türkler zaten oy verecekler bize. yoksa mümkün müdür fransızların bize 12 puan vermesi.
finlandiya'ya 7 puan verdik, ilerleme var bizde. ermenistan'a nasıl 10 puan verdik onu anlamadım ama. siyasi olayları geçtim, ismail yk tipli bi elemana nasıl çıkar 10 puan ya.