Şimdiye kadar 2 albümleri, 3 de single'ları vardır.
get heavy (2002)
1. scarctic circle gathering
2. get heavy
3. devil is a loser
4. rock the hell outta you
5. would you love a monsterman?
6. icon of dominance
7. not the nicest guy
8. hellbender turbulence
9. biomechanic man
10. last kiss goodbye
11. dynamite tonite
12. monster monster
13. 13.
would you love a monsterman? sıngle - 2002
1. would you love a monsterman?
2. biomechanic man
3. would you love a monsterman? (radio edit)
4. would you love a monsterman? (video)
devil is a loser single - 2003
1. devil is a loser
2. don't let my mother know
3. devil is a loser (video)
the monsterican dream - 2004
1. threatical trailer
2. bring it on
3. blood red sandman
4. my heaven is your hell
5. pet the destroyer
6. the children of the night
7. wake the snake
8. shotgun divorce
9. forsaken fashion dolls
10. haunted town
11. fire in the hole
12. magistra nocte
13. kalmageddon
my heaven is your hell single - 2004
1. my heaven is your hell
2. wake the snake
LORDI yarışmayı kazanmak için böyle makyaj yapıp giyinmedi. Onlar her zaman böyleydi. Hatta konserlerlerde onları makyajsız gören hayranları da var ama hiçbirinde resim yok. Hard Rock Hallelujah güzel şarkı, ama diğer şarkıları daha güzel(Would you love a monsterman?, Blood red sandman, Devil is a loser...). Sonuna kadar hakettiler yarışmayı ve kazandılar. Danimarka daha yukarılarda olmayı hakediyordu bana kalırsa, Bosna ve Yunanistan ise daha aşağıda olmalıydı.
Litvanya ise yarışma formatına en güzel cevabı veren ülkeydi. Pek ciddiye aldıklarını düşünmüyorum "madem katılıyoruz hadi öylesine birşeyler yapalım bari" deyip katıldığını düşünüyorum.
Bu arada Finlandiya iddialı. Seneye tarihin en iyi Eurovision'ını göreceksiniz diye bir açıklama vardı.