Önce seni candan tebrik ederim süper bi çalşıma yapmışsın artı cesaretinden dolayıda tebrik ederim yani sağdan soldan her forma alan ilaki formalar üzerinde oynama mı yapması lazım biz formaya neden isim koymuyoruz millet alıp üzerinde oynasın diyemi yani illaki bunu yapmak mı zorundasınız ne zorunuz var .Arkadaşım yaşın kaç başın kaç şimdi bütün formalara baktım zaten hepsi galiba oyle yani adını soylemek istemiyorum çok çirkin bi laf o yüzden zaten formaları 600*600 yapmandan belli sen bile oyuna atmassın o formayı bunuda biliyorum..
O yüzden benim yaptığım çalımaları ç..... maktan ve bunu üzerine burdaki milleti kandırmandan dolayı senin benden ve herkesten özür dilemeni bekliyor ve bu forumdan bi an önce ayrılmanı diliyorum ...
ispatı bana ait olan kayseri formalarından alınmıştır.

