Orjinal Mesajı Yazan: gokhanka
wedonun forması da kayseri forması benim ki rize forması ya da manisa forması onunda çizimleri aynı sonuçta cıvık sarı olması birşeyi değiştirmez benimki kırmızı siyah yeşil siyah mavi yeşil onun yaptıkları sadece sarı kırmızı
Ne yapıyon Gökhan sen anlamıyorum.Ankaragücü dedin biraz önce.Şimdi ise Kayseri benim diyosun yakışmıyor sana.Özür diledin konu kapandı ama tekrar açtın maalesef.Kendi çizimini kendin yap gerekirse fantasy forma yap.Ama sana ait olsun.