bişey söyleyebilirmiyim_? Barcelona 2006-2007 sezonunda kendine sponsor olarak unicefi alacak bundan hiç bir geliri olmayacak sadece yardım amaçlı Barcelona formasına unicef sponsorunu eklersen daha iyi olur...Bu arada bütün formalar süper olmuş ellerine sağlık