Sezo1905 güzel olmuş ellerine sağlık valla bu seneki formalar bence aşırı zor hele parçalı..yapmaya çalışıyım dedim doğru dürüst bişey çıkaramadım ortaya:)
Hilario arkasi hatali olmus , superspor.com dan galatasaray yeni formalarini izle , arkasi tamamen kirmizi degil ,
Sezo1905 Orjinal Mesajı Yazan: YaSiNB58 öyle degisti artik bak arkadaşım böyle http://www.galatasaray.org/images/gsk/forma/forma5b.jpg bir de yemekteki fotoya bak anlarsın;)
W0LF **Cola Turka amblemin yanlış.Futbol Forumu/İşte Yeni Formalar'da logosu var.Ayrıca kalite düşük formalarda.Yani nasıl derler 'Kirli' formaların...10/5**