Sezo1905 Orjinal Mesajı Yazan: Wedo_R_ Gs Beyaz Kit Font http://img210.imageshack.us/my.php?image=ads305z1jl.jpg Download-Link:[URL=http://rapidshare.de/files/25623272/Adidas_GS_Beyaz_Forma_Font.rar.html bu font dosyaları hangi zdata içinde? formalar müthiş yalnızca gs parçalı 2007 yi beğemedim.. onun dışında süper;)
Sezo1905 fenerin forması böyle olursa bence pek güzel olmaz.geçen seneki türk bayrağının yerine adidası koyabililer..
Beckham 23 Orjinal Mesajı Yazan: Wedo_R_ İtaly Home 07 Eyvallah baba!!! cok saol..forma için...süper olmuş..
Wedo_R_ Orjinal Mesajı Yazan: FIFAFENERLI yaa arlkadaşlar kaleci formasını nasılatabiliriz yaaa hamgi kitraptorla atılıyor CC 06 den kaleci forması ekle sonra kitraptordan tekrar ekle .. 19 yada 20 temmuzda fenerin formaları büyük bir ihtimal çıkacak..
The Patriot Valla Wedo_R_ sende olmasan Fifa forumu neredeyse bomboş kalacak hareketlilik bakımından. Çok güzel çalışmalar emeğine sağlık
CaSSiNi_ Ellerine sağlık hepsi de çok güzel rica etsem Türkiye forma numaraları şeklini(font) yollar mısın?
rooney62 Orjinal Mesajı Yazan: Wedo_R_ Orjinal Mesajı Yazan: gokhanka forma süper olmuş da o numara stilini nasıl öyle gerçeği gibi yaptın? GS formalari süper olmus elline saglik. Peki bu forma numaralarini nasil oyuna aktaracagiz?