ugur54 arkadaslar ben bu formalar nasil oyuna ekliyecem KitRaptor´dan deniyorum ama ondada TSL Takimlari yok Creation Center´den deniyor onda da olmuyor yardimci olurmusunz
gokhanka Orjinal Mesajı Yazan: ugur54 arkadaslar ben bu formalar nasil oyuna ekliyecem KitRaptor´dan deniyorum ama ondada TSL Takimlari yok Creation Center´den deniyor onda da olmuyor yardimci olurmusunz FIFA 06/data içinde teams diye bir metin belgesi var onu not defteri ile aç sonra türk takımlarının id sini yaz
Wedo_R_ Orjinal Mesajı Yazan: gokhanka forma süper olmuş da o numara stilini nasıl öyle gerçeği gibi yaptın?
Wedo_R_ Orjinal Mesajı Yazan: usta mükemmel olmuş ama fener formasında TÜRK bayrağı olması gerekmiyor muydu? Burası 07 formalrı konusudur fenerbahçe sk ninde bu sene şampiyon olmaması ve türkiye kupası almaması nedeniyle bu sezon türkiye logosu olmucaktır sevgili kardeşim..