DiMuratti Güzel olmuş yannız away formada kırmızı beyaz mavi çizgi sonuna kadar olmaması lazım galiba??
Wedo_R_ Orjinal Mesajı Yazan: ogk Ellerine sağlık müthiş formalar özellikle Arsenal Home Saolasın.kardeş Bu arada arsenal away forması 07 sonuna kadar aynı kalacak home değişecek...
gokhanka Wedo_R senden birşey isteyebilir miyim? Şu kullandığın templatelerin hepsini winrar la arşiv oluşturup bi link oluştursan ya da bu foruma koysan olur mu?Şimdiden çok teşekkürler