DiMuratti Liverpoool'da biraz kalitesizlik var önünde bu arada sana özel mesaj yollamıştım bişi dicem formaların hakkında ;)
Wedo_R_ Orjinal Mesajı Yazan: DiMuratti Liverpoool'da biraz kalitesizlik var önünde bu arada sana özel mesaj yollamıştım bişi dicem formaların hakkında ;) Msj aldım Murat tamamdır . Formaya gelince alta başka texture koyup updatlicem bende farkettim oyunda çok düz gözüken bi texture koyucam değerlendirmen için eyvallah..
DiMuratti Portekiz forması güzel ama benim aklıma şu geldi SoccerGaming deki formalar mesela münih sonra portekiz falan ordada var sen onlar çıkardığında bakarak mı yapıyorsun onlara :)