DiMuratti şu ilk formalarındaki gs formalarının dizaynı yannış ben gs nin 2007 formasını gördüm öyle değil. son formanda kollara ve avea logosuna dikkat et. çizimleri iyi yapmışsın ama ;)
.ultrAslan. Orjinal Mesajı Yazan: DiMuratti şu ilk formalarındaki gs formalarının dizaynı yannış ben gs nin 2007 formasını gördüm öyle değil. son formanda kollara ve avea logosuna dikkat et. çizimleri iyi yapmışsın ama ;) nerde gördün??
Wedo_R_ Orjinal Mesajı Yazan: Orjinal Mesajı Yazan: DiMuratti şu ilk formalarındaki gs formalarının dizaynı yannış ben gs nin 2007 formasını gördüm öyle değil. son formanda kollara ve avea logosuna dikkat et. çizimleri iyi yapmışsın ama ;) nerde gördün?? Bu formalar tahmin üzerine muhtmel formalar zaten o yüzden yeni formayı ben görmedim bi resmi varsa koyabilirseniz yapmaya çalışrım yorumlar için teşekkürler.
Wedo_R_ Orjinal Mesajı Yazan: bjklifatih bjkd e bekliyoruz:D Yeni sezon forma tasarmı ubronun henüz çıkmadı ama bu sennikini koyuyoırum yeni formalar çıkıncaya kadar inşallah onlarıda yapıcam...
ЦОĿKÁИ Orjinal Mesajı Yazan: Necaty umuyorumki senden önce forma yapıyorum diye etraftan sağdan soldan yabancı forumlardan forma alıp koyan arkadaşlardan değilsindir..Volkan ve ben şuana kadar çok forma çizdik inanıyorumki beğenildi ama senin gibi çizene ilk defa rastlıyorum yani derste izledim parça parça bölmüşün.İnşallah şüphem doğru değildir ve senin gibi bir kitmaker sitemizde formalarını yayınlamaya devam eder...Çalışmalarını bekliyoruz.. Wedo nun formaları çiçeği burnunda bir kitmaker için mükemmel ötesi.Ancak iş böyle olunca biz biraz şüpheleniyoruz haliyle... Eğer formalar seninse ki öyle görünüyor;)bizi mükemmel formalar bekliyor demektir;)
Wedo_R_ Orjinal Mesajı Yazan: _BewarE_ bu fb-gs yeni sezon formalarını neye dayanarak yaptın yada fantasy mi ? Bu formaları adidasın yeni tasarımına göre yaptım artık ne dersin ismine bilmem ama yeni fomaların çıkmasını sabırsızlıkla bekliyorum...
Wedo_R_ Orjinal Mesajı Yazan: DiMuratti Kusura bakmayın resimleri koyamam! bu arada baya iyi tahmin :D eyvallah neyse DiMuratti
bjklifatih Orjinal Mesajı Yazan: Wedo_R_ Orjinal Mesajı Yazan: bjklifatih bjkd e bekliyoruz:D Yeni sezon forma tasarmı ubronun henüz çıkmadı ama bu sennikini koyuyoırum yeni formalar çıkıncaya kadar inşallah onlarıda yapıcam... sgl super forma insallah bjknin yeni formalari superdir;):D
Wedo_R_ Orjinal Mesajı Yazan: _VOLKAN_ Orjinal Mesajı Yazan: Necaty umuyorumki senden önce forma yapıyorum diye etraftan sağdan soldan yabancı forumlardan forma alıp koyan arkadaşlardan değilsindir..Volkan ve ben şuana kadar çok forma çizdik inanıyorumki beğenildi ama senin gibi çizene ilk defa rastlıyorum yani derste izledim parça parça bölmüşün.İnşallah şüphem doğru değildir ve senin gibi bir kitmaker sitemizde formalarını yayınlamaya devam eder...Çalışmalarını bekliyoruz.. Wedo nun formaları çiçeği burnunda bir kitmaker için mükemmel ötesi.Ancak iş böyle olunca biz biraz şüpheleniyoruz haliyle... Eğer formalar seninse ki öyle görünüyor;)bizi mükemmel formalar bekliyor demektir;) Saol Volkan yorumların için şu konuya açıklık getireyim çiçeği burnuda bir kitmaker değilim 2 yıldır forma çizerim... beni tanıyanlar bilir zaten...Ama merak etme senin dediğin gibi eniyi çalışmalrımı burda yayınlıcam herkese teşekkürler..