Orjinal Mesajı Yazan: Necaty
umuyorumki senden önce forma yapıyorum diye etraftan sağdan soldan yabancı forumlardan forma alıp koyan arkadaşlardan değilsindir..Volkan ve ben şuana kadar çok forma çizdik inanıyorumki beğenildi ama senin gibi çizene ilk defa rastlıyorum yani derste izledim parça parça bölmüşün.İnşallah şüphem doğru değildir ve senin gibi bir kitmaker sitemizde formalarını yayınlamaya devam eder...Çalışmalarını bekliyoruz..
Saol Necaty kardeş bakıyorum ki senden başka bişey yazan yok haklısın biraz dışardan bakınca oyle gözükebilir burdaki formalarada bakıyorum aslında çok kalitesi düşük formalar yapılıyor. Allah şükür elim yatkındır bu işlere
Derse gelince çok amatörce yapılmış bir çalışma.. ben sadece burda forma yapmanın ana temasını belirtmek amaçlı göstermek istedim en azından ney nasıl yapılması gerekir diye. bikaç ders daha koyup işi kökten göstermeyi düşünyorum hem bizim yabancı sitelerdeki formalardan neyimiz eksik olsunki onlarda pshop kullanıyo bizlerde dimi.
Bu arada TSL cıkan takımlarımızın formalarının yapıyorum az kaldı bursa ile antalya tamam gibi... TSL liginin güncel olması için hepinize teşekkürler.