Orjinal Mesajı Yazan: Wedo_R_
Orjinal Mesajı Yazan: Wolf_Hunter
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Wedo_R_
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: gokhanka
dikkat ettiniz mi kayserisporun forması 2004-2005 sezonudaki fenerbahçe formasıyla birebir aynı sadece lacivert yerler yerine kırmızı yapmışlar
evet bende farketmiştim fb yeni forması çıkana kadar şunu bi yapayim dedim.

1. si fb nin 06/07 sesonunda türk bayrağı olmayacak malesef;)
2. si kaptan bantan bant larına bevel verme bence iyi durmuyo
3. sü şorttaki logo kopyalayıp koymuşsun iyi durmaz oyunda,diğer şort bölümündede logo ters olcak;)
kalan kısım iyi
bence sen kitmaker felan değilsin hiçni gündemi takip etmiyosun orda gokhanka nedemiş insan bari onu okur be fenerin 06/07 sezonu forması olduğunu kim soledi ne yazıyo anlatayım ozaman malatyanın bu sezon forması fenerin 04/05 sozonu formasıyla aynı demiş bnede farkettim bari bende yapılıyken fenerin yeni formaları çıkana kadar yapayım dedim bunuda anlamıyosan dostum başkada bişey demiyorum.
ayrıca fener bahçenin formaları 3 ağustosta tanıtılacak az biraz daha sabredin.
Aman ben kitmaker olmayabilirim en azından bununla övünmedim hiçbir zaman ben sana yardım olsun diye hatanı söyledim:mad:
2. si kaptan bantan bant larına bevel verme bence iyi durmuyo
3. sü şorttaki logo kopyalayıp koymuşsun iyi durmaz oyunda,diğer şort bölümündede logo ters olcak;)
tamam yanlış anlamış olabilirim kendini bu kadar övme bence kimin ne olduğu ortada;)