Sezo1905 bu arada fb likelye hayran kaldım.bütün formalardan bi patch hazırlamayı düşünmüyor musun wedo abi? oyun da güncellenmiş olur;)
Wedo_R_ Kayserispor 07 Home ,Away, Goalkeeper Kayserispor"a Uefa Kupası yolunda başarılar dilerim. Wedo_R_
gokhanka wedo_r kayseri formasındaki turkcell logosu beyaz olacak yani zemin beyaz yazılar siyah olcak
Wedo_R_ Orjinal Mesajı Yazan: gokhanka wedo_r kayseri formasındaki turkcell logosu beyaz olacak yani zemin beyaz yazılar siyah olcak tamam dostum güncelledim.
Wedo_R_ formaya turkcell logosunu koydum sizcede bole olsa daha güzel olmazmıydı anlamıyorum zaten formada reklam yapacaksın ama logonu niye koymuyıosun.
gokhanka dikkat ettiniz mi kayserisporun forması 2004-2005 sezonudaki fenerbahçe formasıyla birebir aynı sadece lacivert yerler yerine kırmızı yapmışlar
Wedo_R_ Orjinal Mesajı Yazan: gokhanka dikkat ettiniz mi kayserisporun forması 2004-2005 sezonudaki fenerbahçe formasıyla birebir aynı sadece lacivert yerler yerine kırmızı yapmışlar evet bende farketmiştim fb yeni forması çıkana kadar şunu bi yapayim dedim.