arkadaş niye flood yapıyosun ki?wedo_r cevap yazmak isteyince yazıcaktır merak etme.
wedo_r formalar çok güzel.tebrikler;) malzemelrin birçoğu bende vardı ama yine de saolasın;) formalarına diğer arkadaşlar gibi sırtına yazı yazmıyosun.valla benim açımdan çok ii formalarını beğenip oyuna ekliyorum.ama senin açından bazı dezavantajları var çünkü formalr çalınıp başka yerde benim diyip yayınlayanlar olabilir seni uyarıyım.(hiç rastlamadım başka yerde) neyse kolay gelsin yeni formalar bekliyoruz;)