Orjinal Mesajı Yazan: Wedo_R_
fb de bitiğine göre ben artık çekilkiliyorum arkadaşlar beni tanıdıysanız sizdem ricam başka biryerde formalarımı görürseniz sahip çıkın. artık belki çok boş kalırsam forma yapıcam işlerim nedeniyle artık yapamıcam forma yapmaya devam eden arkadaşlara başarılar belki 07 ile geri dönebilirim. hepinize saygılar.
Sevgili Wedo,
sanirim ben forumlardaki bircok arkadastan daha "yasli" sayilirim; ve simdi oturup gereksiz "ben zamaninda..." cumleleri kurmayi da sevmeyen biriyim. bu post da, bir suredir takip ettigim Soccercenter forumlarina ilk mesajim. ve nacizane, ufak bir tavsiyede bulunup, sessizligime donmeyi planliyorum.
bundan yaklasik 3 yil oncesine kadar, TrGamer'da yazarlik yapan ve cesitli nedenlerle siteden ayrilan bir bilgisayar (ve tabii ki oyun) sevdalisi olarak sana tek birsey soyleyecegim izin verirsen: Eminim sebeplerin, islerin, zorunluluklarin vardir hayatta; hepimizin oldugu gibi, senin de... ve bundan sonra (en azindan 07'ye kadar) forma yapmama kararina saygim da sonsuz.
ama bil ki; bazen saatlerce Soccergaming forumlarinda (bilmeyenler icin not: Fifa konusunda web'deki en genis icerikli sitelerden biridir Soccergaming) dolasiyor ve sayisiz forma indiriyorum. oyundaki formalari guncellemekten de buyuk zevk aliyorum. ve ictenlikle soyluyorum; senin formalarinin orada en yuksek hit'leri alan formalardan en ufak bir eksigi yok, hatta bazi calismalarin, oradakileri cebinden cikarir sevgili arkadasim...
dedigim gibi, mutlaka sebeplerin vardir; ama eger ayni oyundan zevk alan bir arkadas, - belki yas itibari ile bir agabey, artik ne dersen - tavsiyesine hayir demezsen; ben sana vakit buldukca devam et derim. cunku gercekten cok saglam bir is cikariyorsun. Fenerbahce 100. Yil formalari ciktiktan sonra senin forum basligini neredeyse saat basi guncelleyip, hazirladigin her 3 formayi da buyuk bir keyifle oyuna aktardim desem, belki daha iyi anlatabilirim demek istedigimi.
cok uzun bir post oldu, pek boyle uzun mesajlar gormuyorum bu forumlarda ama, sonuna kadar okuyan herkese ve bugune kadar yaptigi calismalari dolayisiyla da ozel olarak sana tesekkur ediyor, herkese iyi oyunlar ve iyi gunler diliyorum.