o zaman yalansa bu resimler nerden geliyo ben blacdevik kayasin86 ile yaptığımız inönü stadı damı yalan biz bunlar üzerinde yoğunlaşıyoruz çoğumuzda tatile çıktık arada sırada bakabiliyoruz foruma benim gibi günde 1-2 defa bakabiliyorum ancak bugün veya yarın döneceğim ve yeniden başlıyacağım çalışmalara biz şimdiye kadar yalan söylemedik zaten eminimki barbar0s un dediklerine inanmıcaksınız arkamızda olduğunuzada eminim en iyisini yapmak için emek veriyoruz ama senin gibi 1-2 kişi çıkıyor birden isteksizlik doğuyor lütfen beklemeye çalışalım veya verdim tüm linlerki stad konusunda açıklamada yapıldı daha ne olsun artık bir daha böyle msjlar yazmayın arkadaşlar lütfen herkeze
iyi tatiller!!! ve oynabiliyorsanız şuan iyi pesler!!!