Orjinal Mesajı Yazan: silah
whatismyname arkafaşım senden bi video istedik bize akıl hocalığı yapıyorsun yaptığın staddan bi resim koysana haybeye konuşma stadı atmayı biliyorsan senden riamız istek değil rica bi video hazırla bizde yararlanalım ha dersen kimse öğrenmesin veya öğretmem o zaman konulara yorum yapman pek doğru değil bence
ben boş yere konuşmam babocan , buyur ;
BJK İnönü Stadyumu %80
Render screen ;
-
-
-
-
-
Preview video (oyun içi) ;
DOWNLOAD
* Videoların boyutlarının az olması için görüntü kalitesini düşük tuttum , videoları izlemek için Xvid codec yüklü olması gereklidir.