uurture arkadaşlar lütfen boş bırakmıyalım sayfayı birazda kendimiz yapalım stad ve sunmaya çalışalım alman sitesini hergün güncel olarak takip ediyorum herkez msj yazıyor stadtan yapabildilğini sunuyor bizde kötü olsa bile stadımızı sunalım hiç olmazsa bi msj yazalım şimdiye kadar stadla ilgilenenlere ve bizi msjlarıyla destekliyenlere çok teşekkür ediyorum.
ckuleyin silah bir bakarmısınnn bana stad yapma programını nerede bulabileceğimi sölermisinn :(:(:(:(:(:(
uurture arkadaşım ilk sayfaya vermiştim linklerin hepsini ama neyse bu program indir:http://download.mcneel.com/rhino/3.0/eval/ stadium template:http://www.paylas.com/download/194805547/Stadium_Template.rar.html burdada anlatımlı video:http://www.hemenpaylas.com/download/701531/Stadium_Tutorial.rar.html bu sitedede geniş bilgiyi bulabilirsin: http://www.pes-4.de/forum/showthread.php?t=13521
mehmedinho50 ckuleyin bakiyorum benim avatari kullaniyorsun:) belki bileden oldu ama lütfen degistirirmisin kocum. yanlis annamayin haaa sorun cikarmak istemem. simdiden konuyu dagittigim icin özür dilerim.
silah alexander baba şu videoyu yapta oyuna atayım herkes yaralansın senden bunu bekliyorum nasıl oyuna atacağımı bilmiyorum boşa gidecek yoksa
silah Ankara 19 mayısı da bitirdim şimdi sıra komya atatürk stadında ama oyuna atamadıktan sonra bi anlamı yok arkadaşlar evde internetim yok o yüzden secren koyamıyorum özür dilerim.videoyu yapacak biri yokmu stadı oyuna nasıl atacağımı bilmiyorum sabırsızlıkla bekliyorum.
uurture silah kardeş şu videoyu indir atmayı dene: http://rapidshare.de/files/18663836/PSI3d.avi.html
ckuleyin memo kusura bakma değiştiraemem bende trabzonum için ölürüm bunu buldum kullanırımm BİZ KARADENİZLİYİZ TRABZONLUYUZ KARDEŞİMMMM
silah alexander babo bundan yapamadım olamsa sana zahmet buraya yapılım aşamasını resimli buraya koyarsan iyi olur hemde oyuna atmayı öğreniriz hemde oyuna atınca hemen buraya korum ok.ha unutmadan denizli Atatürk stadının yarısından fazlasını bitirdim şu anda elimde olan stadlar BJK İnönü,Trabzon Avni Aker,Ankara 19 Mayıs ve Denizli Atatürk Stadları var devamı gelecek inşallah bu akşam resm koyacam buraya
mehmedinho50 Orjinal Mesajı Yazan: ckuleyin memo kusura bakma değiştiraemem bende trabzonum için ölürüm bunu buldum kullanırımm BİZ KARADENİZLİYİZ TRABZONLUYUZ KARDEŞİMMMM ne kusuru DOSTUM biz TRABZONSPORLUYUZ. ;)
ermiss hepsi güzel de avni aker sank biraz değişik duruo ama güzeller tebrikler peki seyircili olarakmı düzenledin kayasin arkdaşımızın asmsi seyircili olcak yani boş stad bi anlam taşımaz
ziya1910 19 MAYISA hayran kaldım süper valla nerdeyse bire bir sabırsızlanıyoruz ne zaman biter acaba!!! :))
mehmedinho50 cok güzel olmuslar ellerine saglik silah kardes. üc stadyum´da süper. basarinin devamini dileriz.
ortansevin cizimler gayet güzel ancak eğer oyuna seyircili,ve pankartlı aktarımı başarabilirsin esas işte oaman harika olur;)