kayasin86 babo sizden yardım istiyorum madem bu işi biliyorsunuz bi video hazırlayın oyuna atma ile ilgili inönü ve avni akeri bitirdim,saraçoğlu,ali samiyen,konya atatürk,denizli,ankara 19 mayısa başladım ama oyuna atamadıktan sonra bi anlamı yok şundan emin olabilirsiniz stadlar %90 benziyor bunun nedenide bazı bölümleri stadların yani resimleri yok hadi 1 haftadır yaza yaza klavye eskidi bi video hazırlamak zormu yada hazırlamakmı istemiyorsunuz burdan tüm arkadaşlara sesleniyorum bir video hazırlayın stadları oyuna atmak için sizlerden rica ediyorum.