Anladığım kadarıyla bjk liler yenilcemizi gsliler berabere Kalcamızı SÜPER taraftarımızda Her zaman ki gibi >> HEP DESTEK TAM DESTEK .....
Benim düşüncem Denizlide rahat kazancak çünkü birisi şampiyonluğa birisi düşmemeye oynuyor(Chelsea ile birmingham maçında herkes Chelsea ye İddia oynamasını biliyor ama ) biraz mantıklı düşünmeye davet ediyorum bjk(alt grup gs lileride) lileri...
(Özellikle Gogoyu bu arada Sen hiç bjk nin forumuna uğruyormusun nerde FB ile ilgili bişi var sen ordasın senimi seçtiler ? )