Maç kesinlikle çok zor geçecek,ama buraya yazıyorum :) Marco Aurelio maçın yıldızı olacak,kendisinden 2 gol bekliyorum...Malatya düşer Denizliye bişi olmaz,olmasınıda kesinlikle istemiyorum,gençler Uefa ya gider,Fenerbahçeye Cl önelemesinde İnter çıkar,eleriz,Gs ise 2 öneleme oymayacak ve bunlar kolay rakipler olacak seneye 2 takımla Ülkemizi gruplarda temsil edeceğiz işallah,Fenerbahcenin grubunda Liverpool,Valencia ve Hamburg olur 8 puanla bi üst tura çıkarız,Gs ında o hiç eksilmeyen Avrupa ruhuyla gruptan çıkacağını düşünüyorum,100. yılında Kanaryam avrupada ilk 8 e girer,seneye şampion yine Fener olur ikinci Kayseri veya Trabzonspor olacak.....Mehmetin kehanetleri,devamı gelecek...:D Vay be bi denizli maçı soruldu nerelere geldik,şampiyonuz bu sene işallah.