galatasaray a tebrikler...
ama fb mede helal olsun o kadar oyunu cirkinleştiren tribunlerde ve saha içinde oyunu bozan futbol oynatmamak için cıkan denizliye karsı ii mücadele ettiler...
Bi macta bu kadar cirkinlik olamazdı mac 5 dk gec basladı 2.yarı 16 dk gec basladı nedir bu ya kümede kalcaksan delikanlı gibi oynayıp kalmasını beklerdim denizliden