O yama oyuncu değişikliğinde filan beni direk masaüstüne atıyor, sana olmuyor mu ? İlginç yaw.
EA sahiden de çok problemli bi firma olmaya başladı. Bi de şu var, eski sürümlerde düzeltilmiş olan şeyler, yeni sürümlerde tekrar hata olarak karşımıza geliyor. İlginç.